Πολλοί άνθρωποι μπαίνουν στο Affiliate μάρκετινγκ με πολύ ενθουσιασμό, αλλά χάνουν το ατύχημα όταν δεν έχουν άμεσα αποτελέσματα. Όπως πολλά πράγματα, το σωστό Affiliate μάρκετινγκ απαιτεί χρόνο και σκληρή δουλειά. Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πού πρέπει να καταβάλλετε την προσπάθειά σας και πώς μπορείτε να έχετε τα αποτελέσματα που περιμένατε.
Συμβουλές και τρικ
Εστιάστε στα οφέλη στο αντίγραφο πωλήσεών σας. Μην αναφέρετε απλώς τα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας. πείτε στους ανθρώπους τι θα λάβουν πραγματικά από το προϊόν σας. Θα έχουν ηρεμία; Θα βγάλουν λεφτά; Μην πουλάτε απλώς τα χαρακτηριστικά, αλλά τα πραγματικά οφέλη του τι μπορεί να κάνει το προϊόν σας για αυτά.
Το Affiliate μάρκετινγκ και το SEO πάνε χέρι-χέρι. δεν μπορείς να έχεις το ένα χωρίς το άλλο. Μόλις εγγραφείτε σε ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ θυγατρικών, καθορίστε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά που θα οδηγήσουν πιθανούς αγοραστές στον ιστότοπό σας. Το να κάνετε τον ιστότοπό σας εύκολο στην εύρεση και πολύ σχετικό με το προϊόν που διαφημίζετε, θα μεταφραστεί σε περισσότερα κλικ και περισσότερες μετατροπές.
Αφού βάλετε το πόδι σας στην πόρτα με το μάρκετινγκ θυγατρικών, δεν πρέπει να επαναπαυθείτε στις δάφνες σας. Αρχίστε να αναζητάτε νέες ευκαιρίες και διευρύνετε τους ορίζοντές σας. Δημιουργήστε ένα άλλο ιστολόγιο ή προσθέστε έναν άλλο τομέα στον κεντρικό υπολογιστή σας και συνδέστε τους ιστότοπούς σας, ώστε οι τρέχοντες πελάτες σας να μπορούν να ελέγξουν το νέο σας εγχείρημα.
Σύνδεση σε ιστότοπους συνεργατών μόνο με προϊόντα στα οποία πιστεύετε. Εάν συνδέεστε σε ιστότοπους που δεν πωλούν ποιοτικά προϊόντα, ενδέχεται να σπάσετε την εμπιστοσύνη των αναγνωστών σας, γεγονός που θα σας χάσει τα άτομα στα οποία βασίζεστε για να διατηρήσετε τον ιστότοπό σας σε λειτουργία επιτυχώς. Οι αναγνώστες θα γνωρίζουν έναν σύνδεσμο θυγατρικών όταν τον δουν, επομένως χρησιμοποιήστε την καλύτερη κρίση σας όταν τον τοποθετήσετε.
Μια εξαιρετική συμβουλή μάρκετινγκ θυγατρικών είναι να αποφύγετε την τεμπελιά. Οι επισκέπτες γνωρίζουν πότε απλώς τοποθετείτε νωχελικά διαφημίσεις συνεργατών στον ιστότοπό σας. Αυτό ενοχλεί τους επισκέπτες και σίγουρα θα τους διώξει. Οι επισκέπτες θα είναι πιο πρόθυμοι για τα Affiliate προϊόντα εάν γράψετε ειλικρινείς και λεπτομερείς κριτικές για αυτά.
Εάν μόλις ξεκινάτε με το Affiliate μάρκετινγκ, θα πρέπει να ξεκινήσετε με κάτι για το οποίο γνωρίζετε πολλά. Αυτό μπορεί να μην σας αποφέρει τα περισσότερα κέρδη, αλλά θα είναι πιο εύκολο για εσάς να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο. Θα μπορείτε να προσθέσετε τις δικές σας απόψεις και προσωπικές πινελιές στον ιστότοπο εάν γνωρίζετε το θέμα.
Μερικοί άνθρωποι αποφεύγουν να προωθούν είδη υψηλών εισιτηρίων μέσω της επιχείρησης Affiliate μάρκετινγκ τους επειδή πιστεύουν ότι αυτά τα είδη είναι πολύ δύσκολο να πουληθούν. Ωστόσο, οι δεξιότητές σας στις πωλήσεις παίζουν συχνά πιο σημαντικό ρόλο στην επιτυχία σας από το κόστος του προϊόντος. Εάν μπορείτε να γράψετε αποτελεσματικά, μπορείτε να ενημερώσετε τους πιθανούς αγοραστές για την εμφάνιση, την αίσθηση και τον ήχο του προϊόντος. Μπορείτε να τους δώσετε μια αίσθηση του πώς θα ήταν να είστε κάτοχος του προϊόντος. Έκκληση στις αισθήσεις τους με δημιουργικούς και δελεαστικούς τρόπους. Κάντε τους να νιώσουν σαν να μην μπορούν να ζήσουν χωρίς το προϊόν, για άλλη μια μέρα.
Εγγραφείτε σε μια λίστα ειδοποιήσεων κοινοπραξίας για τη θέση πωλήσεών σας για να μπείτε στο ισόγειο νέων προϊόντων. Οι νέοι πωλητές χρειάζονται affiliate με αποδεδειγμένο ιστορικό για να μπορούν να βγάλουν τα προϊόντα τους εκεί από νωρίς. Η συμμετοχή στις λίστες θα σας επιτρέψει να επικοινωνήσετε με τους προμηθευτές για να είστε ένας από τους συνεργάτες που ξεκινούν στην αρχή της κυκλοφορίας ενός προϊόντος.
Αλλάξτε συνδέσμους με άλλους ιστότοπους υψηλής ποιότητας για να βοηθήσετε στη δημιουργία των backlinks σας. Ακόμα κι αν ο ιστότοπός σας είναι πλήρως βελτιστοποιημένος για τις μηχανές αναζήτησης, δεν θα έχετε καμία επισκεψιμότητα, εκτός εάν διασφαλίσετε ότι άλλοι ιστότοποι συνδέονται με εσάς. Φροντίστε να αξιοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνετε τους άλλους να συνδεθούν μαζί σας, συμπεριλαμβανομένου του «retweet» στο Twitter.
Ελέγξτε το πρόγραμμα συνεργατών της εταιρείας για να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιούν cookies παρακολούθησης. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι εάν ένας πελάτης επισκεφτεί τον ιστότοπό του την πρώτη φορά μέσω εσάς, αλλά δεν πραγματοποιήσει αγορά αργότερα, θα λάβετε πίστωση για την αγορά που κάνει. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε όλη την πίστωση που δικαιούστε να λάβετε.
Συνειδητοποιήστε ότι δεν έχετε τελειώσει ποτέ με τη βελτίωση των μεθόδων μάρκετινγκ. Στον κόσμο του μάρκετινγκ συνεργατών, υπάρχει ΠΑΝΤΑ κάτι νέο που μπορεί να αυξήσει τα κλικ σας, να οδηγήσει περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σας ή να βελτιώσει τα αναλυτικά στοιχεία σας. Κρατήστε τα μάτια και τα αυτιά σας ανοιχτά για αυτές τις νέες ιδέες και δείτε αν έχουν αξία για εσάς.
Μην βάζετε όλα τα αυγά σας σε ένα καλάθι. Εγγραφείτε σε πολλά προγράμματα θυγατρικών που καλύπτουν τη συγκεκριμένη θέση σας. Προσέξτε να μην υπερφορτώνετε τον εαυτό σας, αλλά στοχεύστε σε 2 έως 3 διαφορετικές θυγατρικές για να ξεκινήσετε. Αυτό θα δώσει στους πελάτες σας περισσότερες επιλογές και θα αυξήσει τις πιθανότητές σας να κερδίσετε προμήθειες.
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους για να προσελκύσετε επισκέπτες στον ιστότοπο μάρκετινγκ θυγατρικών σας είναι να τους δελεάσετε με ένα δωρεάν. Αυτό μπορεί να είναι μια δωρεάν λήψη ενός ολοκληρωμένου e-book, μια ειδική προσφορά περιορισμένου χρόνου ή κωδικός προσφοράς ή ένα κουπόνι για δωρεάν λήψη μιας ταπετσαρίας επιφάνειας εργασίας ή πακέτου γραφικών.
Αν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας, προβάλλετε πάντα ποιοτικά προϊόντα. Εάν προωθείτε ένα προϊόν στο κοινό σας, θα λάβουν υπόψη σας πόσο καλά λειτουργεί. Αυτό μπορεί να σας κερδίσει την εμπιστοσύνη εάν το προϊόν πληροί τα πρότυπά τους. Μπορεί επίσης να κάνει το κοινό σας να χρησιμοποιήσει τις απόψεις σας για τις μελλοντικές του αγορές.
Για να αποκομίσετε περισσότερα έσοδα από το πρόγραμμα μάρκετινγκ συνεργατών σας, δοκιμάστε να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς τα προϊόντα σας στα e-mail ή τα ενημερωτικά δελτία σας που στέλνετε σε τακτικούς πελάτες. Όταν στέλνετε νέα για νέα προϊόντα ή ειδικές προσφορές, βεβαιωθείτε ότι ο σύνδεσμος βρίσκεται στο e-mail. Μπορεί να εκπλαγείτε πόσα κλικ παίρνει!
Χρησιμοποιήστε πολλαπλές μεθόδους. Οι πελάτες είναι τόσο διαφορετικοί που πολλοί από αυτούς προτιμούν διαφορετικές μεθόδους μάρκετινγκ. Κάποιοι μπορεί να θέλουν ένα κουπόνι για ένα ποσοστό έκπτωσης σε οποιοδήποτε είδος της επιλογής τους, ενώ άλλοι μπορεί να θέλουν μια πιο απλή προσέγγιση με φυλλάδια και φυλλάδια. Λάβετε αυτό υπόψη όταν επιλέγετε τις μεθόδους μάρκετινγκ.
Μην εγκαταλείπετε το Affiliate μάρκετινγκ πριν ξεκινήσετε πραγματικά. Αν και μπορεί να μην εντυπωσιαστείτε από τα κέρδη μάρκετινγκ θυγατρικών σας αυτήν τη στιγμή, αυτό μπορεί να αλλάξει μόλις αρχίσετε να εφαρμόζετε τις συμβουλές αυτού του άρθρου. Εάν επιμείνετε στο μάρκετινγκ θυγατρικών και κάνετε τα σωστά πράγματα, μπορείτε να επιτύχετε μερικά σπουδαία πράγματα.
Συμβουλές για το Affiliate marketing που είναι εύκολο να ακολουθήσεις
Το Affiliate μάρκετινγκ είναι κάτι που πρέπει να λάβουν υπόψη όλοι οι webmasters. Ποτέ δεν ήταν πιο εύκολο να προσθέσετε συνδέσμους συνεργατών στον ιστότοπό σας. Υπάρχουν επίσης σε όλα τα σχήματα και μεγέθη, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε κάτι που δεν σας αποσπά πολύ την προσοχή. Εάν προσθέσετε αξιοπρεπή άρθρα στον ιστότοπό σας που σχετίζονται με κάποιο τρόπο με το προϊόν ή την υπηρεσία και δημοσιεύσετε παρόμοια άρθρα και σχόλια σε άλλους ιστότοπους και ιστολόγια, μπορείτε να επιστρέψετε ένα εκπληκτικό ποσό χρημάτων. Δεν χρειάζεται καν να είσαι καλός συγγραφέας! Πολλές υπηρεσίες και λογισμικό συγγραφής άρθρων είναι πλέον τόσο προσιτές. Ρίξτε μια ματιά σε μερικές πιο χρήσιμες πληροφορίες για το θέμα στις ακόλουθες παραγράφους.
Εάν δημιουργείτε ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ συνεργατών, φροντίστε να δώσετε στις θυγατρικές σας μια μεγάλη ποικιλία από ισχυρά εργαλεία παρακολούθησης. Αυτό τους διευκολύνει να δουν ποιοι σύνδεσμοι λειτουργούν και τι όχι, πράγμα που σημαίνει καλύτερα κέρδη και για εσάς. Επίσης, πιο ισχυρά εργαλεία θα προσελκύσουν πιο έμπειρους εμπόρους.
Εστιάστε σε είδη υψηλού περιθωρίου, εάν το στοχευόμενο κοινό σας μπορεί να το αντέξει οικονομικά. Η προώθηση ενός αντικειμένου υψηλής αξίας και ενός βιβλίου 99 λεπτών απαιτούν τον ίδιο χρόνο και προσπάθεια. Εάν ούτως ή άλλως περνάτε όλη τη δουλειά, επικεντρωθείτε σε κάτι που μπορεί να σας αποφέρει πραγματικά χρήματα. Το άλλο πλεονέκτημα είναι ότι χρειάζεστε λιγότερες πωλήσεις για να βγάλετε το ίδιο ποσό χρημάτων.
Ένας επιτυχημένος ιστότοπος μάρκετινγκ θυγατρικών έχει καλό περιεχόμενο που δελεάζει τους επισκέπτες να περάσουν χρόνο στον ιστότοπο και να επιστρέψουν στον ιστότοπο. Όσο περισσότερο παραμένει ένας επισκέπτης στον ιστότοπό σας, τόσο πιο πιθανό είναι ο επισκέπτης να κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο συνεργάτη. Το καλό περιεχόμενο ενθαρρύνει τους επισκέπτες να μείνουν και να επιστρέψουν.
Η υψηλή επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας είναι αυτό που αναζητούν οι εταιρείες μάρκετινγκ θυγατρικών. Όσο περισσότερη επισκεψιμότητα έχετε για να επισκεφτείτε τη σελίδα σας, τόσο πιο ικανοί είναι οι άνθρωποι να κάνουν κλικ στον σύνδεσμο και να αγοράσουν τα προϊόντα που προβάλλετε. Για να κερδίσετε περισσότερη επισκεψιμότητα, πρέπει να εκθέσετε τη σελίδα σας σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα.
Αυτά τα στατιστικά στοιχεία είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο. Ο λόγος είναι ότι δείχνουν τον αριθμό των επισκεπτών και των αγοραστών για τον ιστότοπό σας.
Θα πρέπει να διαθέτετε κάποιο είδος φόρμας που συμπληρώνουν οι χρήστες όταν φεύγουν από τον ιστότοπο. Μπορείτε να ζητήσετε σχόλια από εκείνους που έχουν επιλέξει να μην αγοράσουν τίποτα από τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να πάρετε τους λόγους που σας δίνουν για να μην αγοράσετε τίποτα και να χρησιμοποιήσετε την κριτική για να βελτιώσετε τα πράγματα.
Μια εξαιρετική συμβουλή μάρκετινγκ θυγατρικών είναι να προσπαθήσετε να προωθήσετε ένα προϊόν πριν καν κυκλοφορήσει. Ορισμένες εταιρείες θα συνεργαστούν μαζί σας για να σας παρέχουν υλικά που μπορούν να σας βοηθήσουν να πουλήσετε το προϊόν τους πριν το λανσάρουν. Αυτό μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε ενδιαφέρον από τους πελάτες σας.
Προωθήστε περισσότερα από ένα προϊόντα όταν εργάζεστε στον ιστότοπο μάρκετινγκ θυγατρικών σας. Οι άνθρωποι θέλουν επιλογές και αν προτείνεις ένα γενικό προϊόν και αφήνεις τον καταναλωτή να επιλέξει ποια μάρκα ή στυλ θέλει να επιλέξει, είναι πολύ πιο κερδοφόρο από την προώθηση ενός μόνο προϊόντος.
Εάν θέλετε να έχετε επιτυχία στο μάρκετινγκ θυγατρικών, είναι καλή ιδέα να αποκτήσετε τον δικό σας ιστότοπο. Αν και μπορείτε να ξεκινήσετε ένα blog δωρεάν, υπάρχουν πολλά οφέλη από την πληρωμή για τον δικό σας ιστότοπο. Το καλύτερο πράγμα για να έχετε τον δικό σας ιστότοπο είναι ότι μπορείτε να δώσετε στον ιστότοπό σας ένα όνομα που αντιστοιχεί στα προϊόντα που προωθείτε.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει μια καλή εξειδικευμένη αγορά για το πρόγραμμα θυγατρικών σας. Θέλετε κάτι που να σχετίζεται με τον τομέα στον οποίο ειδικεύεστε, διαφορετικά δεν θα μπορείτε να έχετε επισκεψιμότητα ή πωλήσεις. Ένας ιστότοπος χωρίς αυτά τα δύο βασικά στοιχεία δεν είναι καθόλου καλός ιστότοπος.
Περιμένετε με τις καλύτερες επιδόσεις σας όταν στέλνετε e-mail στη λίστα των συνδρομητών σας. Παρακολουθήστε ποια μηνύματα φέρνουν τις περισσότερες απαντήσεις ή κάνουν τις περισσότερες πωλήσεις. Οι άνθρωποι θα έρχονται και θα φεύγουν με την πάροδο του χρόνου στη λίστα e-mail σας και καθώς βρίσκετε νέους συνδρομητές στέλνουν μόνο τα καλύτερα e-mail σας για να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας.
Οι συνεργάτες μάρκετινγκ πρέπει να κατανοήσουν ότι οι παραπομπές δεν είναι μόνο εξαιρετικές για τον ιστότοπό σας, αλλά ωφελούν και όλους τους συνεργάτες μάρκετινγκ. Βεβαιωθείτε ότι δίνετε την κατάλληλη πίστωση στους εμπόρους σας, καθώς αυτό θα αυξήσει την πίστη των πελατών και θα σας δώσει καλύτερη φήμη στον κλάδο σας. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε καλύτερες προσφορές στο δρόμο.
Μια εξαιρετική συμβουλή που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όσον αφορά το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι να ζητήσετε μια αύξηση εάν δημιουργείτε καλές πωλήσεις στο πρόγραμμα στο οποίο έχετε εγγραφεί. Το πρόγραμμα θα κάνει ό,τι μπορεί για να σε κρατήσει στην ομάδα του και θα σου δώσει αύξηση.
Για να αυξήσετε τα κέρδη μάρκετινγκ θυγατρικών σας, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε πληρωμένη διαφήμιση, όπως το Google Ads. Όταν πληρώνετε για διαφημίσεις που στοχεύουν τις λέξεις-κλειδιά σας, θα οδηγήσουν πελάτες στον ιστότοπό σας. Όταν αυξάνετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας, ο αριθμός των πιθανών αγοραστών θα αυξηθεί, αφού έχουν αναζητήσει τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.
Μιλήστε με πολλούς άλλους bloggers και επιχειρήσεις για να βρείτε αξιόπιστους συνεργάτες. Αυτά τα άτομα είναι πιο πιθανό να γνωρίζουν με ποιες θυγατρικές πρέπει να συνεργαστείτε και ποιες πρέπει να αποφύγετε. Αυτά τα έμπειρα άτομα θα μπορούν να σας προσφέρουν συμβουλές σχετικά με το ποια προγράμματα πληρώνουν τα περισσότερα και έγκαιρα.
Ένας τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας κάνουν κλικ στους συνδέσμους του διαφημιστή σας είναι να τους ωθήσετε λίγο. Μερικές φορές πρέπει να δώσετε στους ανθρώπους μια μικρή κατεύθυνση για το τι θέλετε να κάνουν. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι συναρπαστικός και ότι καθοδηγώντας τους με τον σωστό τρόπο θα τους δώσει μόνο περισσότερα από αυτά που θέλουν.
Όταν κάνετε μάρκετινγκ μέσω Facebook, είναι καλή ιδέα να έχετε υπόψη ορισμένα πράγματα. Το κυριότερο είναι το γεγονός ότι δεν πρέπει να εμπορεύεστε προϊόντα στους φίλους σας. Θα πρέπει να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να βρείτε χρήστες που βρίσκονται στο δημογραφικό στόχο για αυτό που πουλάτε.
Οι παραπάνω συμβουλές θα πρέπει να δημιουργήσουν μια καλή βάση για να δημιουργήσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ. Δεν είναι πραγματικά τόσο δύσκολο, γι’ αυτό συμμετάσχετε στα εκατομμύρια που βγάζουν χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Όσο περισσότερη προσπάθεια καταβάλλετε, τόσο περισσότερα μπορείτε να κάνετε.