Το μάρκετινγκ μέσω κινητού τηλεφώνου είναι επί του παρόντος ένας πολύ μοντέρνος και αποδεκτός τρόπος για τη μαζική εμπορία των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Αφιερώστε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο για να μάθετε πώς να ενσωματώνετε αποτελεσματικά τις στρατηγικές μάρκετινγκ για κινητά στην επιχείρησή σας.
Δεν μπορείτε να έχετε μια επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ χωρίς κινητό τηλέφωνο. Οι κατώτερες και οι πιθανές εγγραφές σας πρέπει να αισθάνονται ότι είστε διαθέσιμοι κατά τις κανονικές εργάσιμες ώρες και ένα κινητό τηλέφωνο θα σας δώσει την ευελιξία να μπορείτε να βγείτε έξω και να συναντήσετε άτομα χωρίς να χάσετε ούτε μια κλήση. Ένα smartphone θα σας επιτρέψει επίσης να λαμβάνετε email εν κινήσει.
Κάντε τα μηνύματά σας viral. Τα μηνύματα κειμένου μπορούν να προωθηθούν πολύ γρήγορα και εύκολα σε άλλα άτομα. Μερικές φορές θα πρέπει να ζητήσετε από τους συνδρομητές σας να προσκαλέσουν τους φίλους τους εάν απολαμβάνουν την υπηρεσία σας. Φροντίστε να συμπεριλάβετε οδηγίες συμμετοχής. Μπορεί να εκπλαγείτε με το πόσο γρήγορα μπορεί να αναπτυχθεί η βάση δεδομένων σας.
Πρέπει να θυμάστε ότι για να λάβετε κάτι από τους συνδρομητές σας πρέπει να τους δώσετε. Προσπαθήστε να προσφέρετε κάποιο είδος κινήτρου. Αυτό μπορεί να είναι ειδική πρόσβαση σε σχετικές πληροφορίες, ειδικό περιεχόμενο για κινητά ή ακόμα και ορισμένα κουπόνια που θα βοηθήσουν στην αύξηση των ποσοστών λήψης και της συμμετοχής των συνδρομητών σας.
Μείνετε μακριά από το caps lock, εκτός εάν παροτρύνετε τη δράση. Η χρήση του caps lock οποιαδήποτε άλλη στιγμή κατά τη διάρκεια ενός μηνύματος μπορεί να μοιάζει σαν να φωνάζετε σε κάποιον και σε κανέναν δεν αρέσει να τον φωνάζουν. Παραμείνετε ευγενικοί και ήρεμοι χρησιμοποιώντας μόνο caps lock εάν είναι απαραίτητο.
Δοκιμάστε το πρόγραμμά σας πριν το ξεκινήσετε. Στους πελάτες δεν αρέσουν οι κατεστραμμένοι σύνδεσμοι ή οι νεκρές εικόνες. Ζητήστε από την επιχείρησή σας, την οικογένειά σας ή ακόμα και λίγους πελάτες να δοκιμάσουν τα μηνύματά σας προτού αρχίσετε να τα στέλνετε μαζικά στην αγορά σας. Λάβετε τα σχόλιά τους για να τελειοποιήσετε οτιδήποτε μπορεί να πάει στραβά και οι πελάτες σας θα σας ευχαριστήσουν για αυτό.
Κάντε τον ιστότοπό σας εύκολα πλοηγήσιμο σε κινητές συσκευές. Ενώ μπορεί να γνωρίζετε ότι ο ιστότοπός σας λειτουργεί για μεγαλύτερους υπολογιστές και tablet, πρέπει να είστε σίγουροι ότι θα λειτουργήσει και για κινητά τηλέφωνα. Δοκιμάστε το χρησιμοποιώντας τη δική σας κινητή συσκευή για να δείτε πώς χειρίζεται και κάντε τις απαραίτητες αλλαγές.
Όταν δημιουργείτε διαφημίσεις για τον ιστό για κινητά, πρέπει να διασφαλίζετε ότι το περιεχόμενο είναι συμβατό με την πλειονότητα των διαφορετικών προγραμμάτων περιήγησης για κινητά. Αυτό είναι σημαντικό να το λάβετε υπόψη γιατί δεν θέλετε να περιορίσετε ακούσια τους πελάτες από το να μπορούν να δουν το περιεχόμενό σας. Μείνετε με τους μεγάλους κατασκευαστές τηλεφώνων και ελέγξτε ξανά εάν υπάρχουν περιορισμοί που ενδέχεται να έχουν οι πάροχοι υπηρεσιών.
Προσπαθήστε να ορίσετε έναν προϋπολογισμό και να επιμείνετε σε αυτόν εάν θέλετε να προωθήσετε αποτελεσματικά την αγορά. Εάν ξεπεράσετε τον προϋπολογισμό σας, η καμπάνια σας μπορεί γρήγορα να καταρρεύσει, έστω και μόνο επειδή μπορεί να αρχίσετε να αλλάζετε τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεστε τα πράγματα λόγω του φόβου για τα χρήματα. Εργαστείτε σχολαστικά για να παραμείνετε εντός του προϋπολογισμού σας για επιτυχία στο μάρκετινγκ για κινητά.
Κανένα πρόγραμμα παρακολούθησης ιστού δεν θα κάνει όταν προσπαθείτε να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα ολόκληρης της καμπάνιας σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε έναν συγκεκριμένο τύπο λογισμικού για κινητά εδώ για να παρακολουθείτε τα δεδομένα σας. Δοκιμάστε διαφορετικές πλατφόρμες παρακολούθησης όπως η Bango και η Mobilytics για να είστε ενημερωμένοι με τα πάντα.
Όταν ορίζετε τους στόχους σας για την καμπάνια μάρκετινγκ για κινητά, φροντίζετε πάντα να τους διατηρείτε διαχειρίσιμους και εφικτούς. Δεν υπάρχει τίποτα τόσο επιζήμιο για μια καμπάνια όπως αυτή από το να θέτεις πραγματικά υψηλές προσδοκίες και το χειρότερο είναι ότι ορισμένοι έμποροι δοκιμάζουν περίπλοκες μεθόδους ενώ πιστεύουν ότι θα βοηθήσουν. Κρατήστε τα πράγματα απλά και εφικτά.
Κάθε επιτυχημένη καμπάνια για κινητές συσκευές θα πρέπει να έχει μια αρχική βάση. Εστιάστε τις προσπάθειές σας στη δημιουργία μιας παρουσίας για κινητές συσκευές που φέρνει νέους επισκέπτες στον τομέα σας και στη σύνδεση με υπάρχοντες επισκέπτες. Μην βασίζεστε μόνο στην καμπάνια για κινητά. αναπτύξτε και σχεδιάστε τη βάση του σπιτιού σας για τους πελάτες σας.
Η σκέψη σας θα πρέπει να αλλάξει τελείως για το μάρκετινγκ για κινητά, εάν ελπίζετε να είστε επιτυχείς, επειδή στην πραγματικότητα δεν αντιμετωπίζετε πλέον μια σχέση πελάτη-πελάτη ένας προς έναν. Τώρα έχετε να κάνετε με άτομα που κάνουν δημόσια περιήγηση στις κινητές συσκευές τους. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας να σκέφτεται σαν πολυάσχολο άτομο και τι θα τραβούσε την προσοχή του.
Το καλύτερο μήνυμα κειμένου που στέλνετε δεν θα σχετίζεται εμπορικά. Θα είναι σύντομες και θα έχουν συνδέσμους με τους πελάτες σας που θα είναι πολύτιμοι. Δεν θέλετε να εμφανίζεστε για να τους δίνετε τίποτα άλλο εκτός από ένα βήμα πωλήσεων ξανά και ξανά. Κρατήστε τα κείμενά σας σε ένα όριο, ώστε να μην βομβαρδίζετε τους πελάτες σας.
Συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας στο τέλος του μηνύματός σας. Θα πρέπει να αναπτύξετε μια έκδοση για κινητά του ιστότοπού σας στην οποία οι χρήστες μπορούν να πλοηγηθούν εύκολα από ένα κινητό τηλέφωνο ή tablet. Εάν δεν έχετε ιστότοπο για κινητά, οι περισσότεροι χρήστες θα εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στον κανονικό σας ιστότοπο από τα τηλέφωνά τους.
Έχετε ένα σχέδιο. Αν και μπορεί να είναι δελεαστικό να μεταβείτε απευθείας στον κόσμο του μάρκετινγκ για κινητά, είναι επιτακτική ανάγκη να μπείτε σε αυτό έχοντας κατά νου ένα σαφές σχέδιο. Ο επιπλέον χρόνος που αφιερώνεται για την ανάπτυξη μιας σταθερής στρατηγικής θα αποδώσει μακροπρόθεσμα, καθώς μια βιαστική εκστρατεία σπάνια πετυχαίνει.
Κρατήστε το σύντομο. Όταν διαφημίζεστε σε μια πλατφόρμα για κινητά, κρατήστε τα μηνύματά σας σύντομα, κρυστάλλινα και επίμονα. Ενώ όλο και περισσότερες κινητές συσκευές έχουν τη δυνατότητα να εμφανίζουν μεγάλα μηνύματα, όσο μεγαλύτερο είναι το μήνυμα, τόσο λιγότερο πιθανό είναι ο δυνητικός πελάτης σας να το διαβάσει. Ένα σύντομο και συνοπτικό μήνυμα είναι πολύ πιο αποτελεσματικό για να προσελκύσει έναν αναγνώστη.
Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για την καμπάνια σας για κινητά, θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι μόνο λίγα τηλέφωνα και tablet μπορούν να προβάλλουν περιεχόμενο τόσο γρήγορα όσο και οι υπολογιστές. Θα πρέπει να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα φορτώνεται πολύ γρήγορα στις περισσότερες συσκευές και το οποίο μπορεί να εμφανίζεται εύκολα σε μια μικρή οθόνη.
Βεβαιωθείτε ότι αναφέρετε την καμπάνια μάρκετινγκ για κινητά σε άλλες προσπάθειες μάρκετινγκ. Θα μπορούσατε να έχετε έναν σύνδεσμο στον ιστότοπό σας όπου οι χρήστες μπορούν να εγγραφούν σε αυτόν ή να τον αναφέρουν στη σελίδα σας στο Facebook ή στο Twitter. Εάν οι άνθρωποι γνωρίζουν για την καμπάνια μάρκετινγκ για κινητά, θα είναι πιο πιθανό να εγγραφούν σε αυτήν.
Μπορείτε πάντα να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας. Πρέπει επίσης να παρακολουθείτε προσεκτικά τον ανταγωνισμό! Συνεχίστε να επεκτείνετε τη σκέψη σας σχετικά με τις επιλογές μάρκετινγκ για κινητά καθώς αξιοποιείτε τις δημιουργικές ιδέες σε αυτό το άρθρο.
Οδήγηση της επιχείρησης μέσω της δύναμης του μάρκετινγκ για κινητά
Πολλοί άνθρωποι λένε ότι θα ήθελαν να μάθουν τα μυστικά του mobile marketing. Όπως οτιδήποτε άλλο, πρέπει να έχετε τις σωστές πληροφορίες σχετικά με τους σωστούς τρόπους για να το κάνετε για να πετύχετε. Αυτό το άρθρο περιέχει μια σειρά από συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στο δρόμο σας προς το μάρκετινγκ για κινητά.
Δεν μπορείτε να έχετε μια επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ χωρίς κινητό τηλέφωνο. Οι κατώτερες και οι πιθανές εγγραφές σας πρέπει να αισθάνονται ότι είστε διαθέσιμοι κατά τις κανονικές εργάσιμες ώρες και ένα κινητό τηλέφωνο θα σας δώσει την ευελιξία να μπορείτε να βγείτε έξω και να συναντήσετε άτομα χωρίς να χάσετε ούτε μια κλήση. Ένα smartphone θα σας επιτρέψει επίσης να λαμβάνετε email εν κινήσει.
Να είστε άμεσοι με τα μηνύματά σας. Αυτό συμβαδίζει τέλεια με το να είναι σχετικό. Μπορείτε να στείλετε ένα email για κάτι που συμβαίνει, αλλά δεν μεταφράζεται πάντα όταν πρέπει να στείλετε ένα μήνυμα κειμένου. Μην αργήσετε ή πολύ νωρίς με τα μηνύματά σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ανακοινώσετε μια έκπτωση λίγα λεπτά πριν ανοίξει το κατάστημα, έναντι ημερών.
Συντομεύστε τις διευθύνσεις URL σας, τόσο σε μορφή κειμένου όσο και για κωδικούς QR. Όσο πιο δύσκολη και μακροσκελή είναι η διεύθυνση URL, τόσο πιο πολύπλοκο θα γίνει το μήνυμά σας ή ο κωδικός QR σας. Κάντε αυτές πιο απλές για τους χρήστες, χρησιμοποιώντας έναν ιστότοπο συντόμευσης URL και οι πελάτες θα είναι πιο ευχαριστημένοι με τα τελικά αποτελέσματα.
Όταν κάνετε μάρκετινγκ μέσω e-mail ή μηνύματος κειμένου, προσπαθήστε να συμπεριλάβετε το όνομα του παραλήπτη στο μήνυμα. Αυτή η προσωπική προσέγγιση κάνει τους πελάτες να αισθάνονται σημαντικοί, αντί να είναι απλώς ένας αριθμός πελάτη. Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις βοηθούν κάθε πελάτη της να αισθάνεται ατομικά σημαντικός επειδή είναι σημαντικοί για την ανάπτυξη και την επιτυχία μιας επιχείρησης.
Όταν δημιουργείτε διαφημίσεις για τον ιστό για κινητά, πρέπει να διασφαλίζετε ότι το περιεχόμενο είναι συμβατό με την πλειονότητα των διαφορετικών προγραμμάτων περιήγησης για κινητά. Αυτό είναι σημαντικό να το λάβετε υπόψη γιατί δεν θέλετε να περιορίσετε ακούσια τους πελάτες από το να μπορούν να δουν το περιεχόμενό σας. Μείνετε με τους μεγάλους κατασκευαστές τηλεφώνων και ελέγξτε ξανά εάν υπάρχουν περιορισμοί που ενδέχεται να έχουν οι πάροχοι υπηρεσιών.
Εάν στέλνετε μηνύματα κειμένου ή οποιοδήποτε άλλο είδος υλικού σε πελάτες μέσω της καμπάνιας μάρκετινγκ για κινητά, βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε τα μεγέθη των αρχείων όσο το δυνατόν μικρότερα. Μερικοί άνθρωποι έχουν σοβαρούς περιορισμούς εύρους ζώνης και δεν μπορούν να λάβουν ή να αποθηκεύσουν μεγάλα μεγέθη αρχείων. Οτιδήποτε είναι πολύ μεγάλο θα αγνοηθεί.
Να είστε πολύ ενήμεροι για τις συνθήκες της αγοράς γύρω σας όταν ασχολείστε με το μάρκετινγκ για κινητά. Εάν αλλάξει κάτι για το οποίο δεν είστε απολύτως προετοιμασμένοι, μπορείτε εύκολα να μείνετε πίσω και να χάσετε πολλές δουλειές. Το Διαδίκτυο αλλάζει συνεχώς, ειδικά το κινητό σκέλος του που εξακολουθεί να εξελίσσεται. Να είστε πάντα προετοιμασμένοι για την αλλαγή.
Η διαφημιστική σας καμπάνια για κινητά πρέπει να είναι συμβατή με πολλές πλατφόρμες, σε κάθε σημαντική συσκευή για να διατηρήσετε τη βάση πελατών σας και την προσοχή τους. Εάν η διαφήμισή σας λειτουργεί μόνο σε Android, τότε αυτοί είναι οι μόνοι πελάτες που θα προσεγγίσετε! Αν όσοι έχουν Blackberry βλέπουν μπερδεμένο χάος, το μήνυμά σας χάνεται. Φροντίστε να διατηρήσετε τη συμβατότητα, εκτεταμένη με κάθε διαφήμιση για κινητά.
Αυτό που λέτε στα μηνύματά σας είναι εξαιρετικά σημαντικό. Όταν στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες, θέλετε να μπορείτε να αξιοποιήσετε τις ανάγκες των ατόμων καθώς και τις αγοραστικές τους συνήθειες. Όσο πιο αναλυτικά μπορείτε να πάρετε. τόσο περισσότερο αυτό το άτομο θα ιντριγκάρει. Απλώς φροντίστε να κρατάτε τα πάντα σωστά στην ουσία.
Οι κωδικοί QR είναι το κύμα του μέλλοντος όσον αφορά τη διαφήμιση. Οι κωδικοί QR ή γρήγορης απόκρισης χρησιμοποιούν μια εικόνα που σαρώνεται σε μια κινητή συσκευή και περιέχει ορισμένες πληροφορίες. Χρησιμοποιήστε κωδικούς QR για να συνδέσετε αποκλειστικά εκπτωτικά κουπόνια για κινητά ή πληροφορίες προϊόντων για την επιχείρησή σας.
Δημιουργήστε αποκλειστικότητα και θέση στο μάρκετινγκ για κινητά. Οι ίδιες οι φορητές συσκευές έχουν γίνει φιλόδοξες. Τα τηλέφωνα, τα tablet και ακόμη και ορισμένες εφαρμογές για κινητά έχουν γίνει σύμβολα κατάστασης. Ακολουθήστε το ίδιο με το μάρκετινγκ για κινητά, προσφέροντας αποκλειστικό περιεχόμενο στους αναγνώστες σας για κινητές συσκευές ή λήψεις που είναι διαθέσιμες μόνο σε όσους έχουν εγγραφεί για μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου.
Όταν δημιουργείτε έναν κωδικό QR, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε μια συντομευμένη διεύθυνση URL. Εάν χρησιμοποιείτε μια μεγάλη διεύθυνση URL, ο κώδικάς σας θα είναι πολύ περίπλοκος και μπορεί να είναι δύσκολο να σαρωθεί. Οι χρήστες δεν θα προσπαθήσουν να σαρώσουν έναν κωδικό περισσότερες από μερικές φορές εάν δεν λειτουργήσει αμέσως.
Πραγματοποιήστε δοκιμές χρηστικότητας για την καμπάνια σας. Επιστρατεύστε τους φίλους, την οικογένεια και τους συναδέλφους σας για να σας βοηθήσουν λαμβάνοντας μηνύματα και απαντώντας σε αυτούς. Ζητήστε σχόλια σχετικά με την ευκολία χρήσης και την απόλαυση. Θα πρέπει να τους αρέσει αυτό που βλέπουν στην οθόνη και να αναφέρουν ότι ήταν σαφές και εύκολο να το ακολουθήσουν.
Όταν το μάρκετινγκ για κινητά, το κύριο μέλημά σας είναι να διατηρήσετε την τρέχουσα πελατειακή σας βάση αντί να προσθέσετε νέους πελάτες. Οι υπάρχοντες πελάτες θα έχουν καλύτερη αντίδραση στα κείμενα παρά στους νέους. Δεν είναι ασυνήθιστο για έναν νέο πελάτη να αντιλαμβάνεται ένα μήνυμα από κινητό ως ανεπιθύμητο.
Σχεδιάστε τις διαφημίσεις σας για κινητά έτσι ώστε να είναι διαδραστικές και να μπορούν να κοινοποιούνται. Πολλοί χρήστες κινητών τηλεφώνων έχουν μια φυσική συγγένεια για κοινή χρήση και ορισμένοι θα κάνουν «like» στη διαφήμισή σας στο Facebook ή θα κάνουν «τιτιβίσματα» σχετικά με αυτήν στο twitter, εάν η επιλογή είναι διαθέσιμη. Αυτό μπορεί να φέρει τη διαφήμισή σας σε ένα εντελώς νέο κοινό χωρίς να χρειάζεται να πληρώσετε επιπλέον χρήματα. Επιπλέον, σε πολλούς ανθρώπους αρέσει να σχολιάζουν τις διαφημίσεις. Εάν η διαφημιστική σας καμπάνια έχει πολλά σχόλια, μπορεί να αυξήσει σημαντικά την προβολή της εταιρείας σας στην αγορά.
Η συμβατότητα είναι ζωτικής σημασίας. Όταν ξεκινάτε μια καμπάνια μάρκετινγκ για κινητά, είναι σημαντικό να εμφανίζεται σωστά ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί ο πελάτης σας. Υπάρχουν πιστοί χρήστες σε κάθε πλατφόρμα για κινητά και η εστίαση σε μία μόνο συσκευή περιορίζει τη βάση πελατών σας. Τουλάχιστον θα πρέπει να είναι ορατή στις 3 μεγαλύτερες συσκευές: Blackberry, iPhone και Android.
Όπως αναφέρθηκε στην αρχή του άρθρου, πολλοί άνθρωποι ενδιαφέρονται για το mobile marketing αλλά δεν είναι σίγουροι από πού να ξεκινήσουν. Εάν γνωρίζετε τον σωστό τρόπο να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λεωφόρο, η διαδικασία για να το κάνετε γίνεται πολύ πιο εύκολη. Εφαρμόστε τις συμβουλές αυτού του άρθρου και θα είστε στο δρόμο σας για να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ για κινητά με ευκολία.